Často kladené dotazy

Rozbalit

Kolik nás budou Vaše služby stát?


Nehradíte žádnou částku za prezentaci Vašeho objektu na našich webových stránkách, ale jen částku za skutečně námi prodané pobyty. Za zprostředkovaný pobyt nám náleží provize od 6 % do 15 % z cen, na kterých se vzájemně dohodneme. Výše provize je určena zvoleným balíčkem ke spolupráci. Jednotlivé balíčky naleznete ZDE.

Rozbalit

Jakým způsobem budou probíhat platby mezi zúčastněnými stranami?


My si od klienta vyžádáme provizi formou prvotního rezervačního poplatku. Zbývající částku hradí klient přímo ubytovateli. V případě rezervace na poslední chvíli, kdy klient hradí 100 % ceny pobytu na místě přímo Vám, vystavíme 1-2x měsíčně fakturu na provize za zprostředkované pobyty, kterou Vám zašleme e-mailem. Podrobné informace k platbám naleznete v obchodních podmínkách.

Rozbalit

Můžeme prezentovat svůj objekt zároveň i jinde?


Je pouze na Vás, kde všude budete své objekty prezentovat. Nevyžadujeme ani exkluzivní rezervaci objektu pro náš systém. Spolupráce s námi Vás tak nijak nesvazuje. V případě, že spolupracujete i s jinými obchodními partnery, budeme rádi za stejné cenové podmínky. Přečtěte si více o podmínkách spolupráce.

Rozbalit

Za jakých podmínek můžeme v budoucnu spolupráci ukončit?


Stačí, když nám pošlete písemné ukončení spolupráce na email produkce@chata.cz. Samozřejmě je nutné zrealizovat všechny objednané a potvrzené pobyty klientů. V budoucnu pak můžeme spolupráci kdykoliv obnovit.

Rozbalit

Co když budeme chtít zrušit rezervaci, která byla Vámi zprostředkována?


V případě, že již byla rezervace z Vaší strany potvrzena a my jsme ji potvrdili klientovi, nesmí docházet k rušení z Vaší strany. Ve zcela výjimečných odůvodněných případech (technické potíže na objektu, sněhová kalamita, … atd.) se však pokusíme pro klienta najít náhradní řešení.

Rozbalit

Co když Vámi zprostředkovaný klient zruší na poslední chvíli rezervaci?


Pokud klient zruší závazně objednaný pobyt, tak máte právo na stornopoplatky, které máte nastaveny u Vašeho objektu. Klient uhradí stornopoplatky ze zálohy (pokud jste si ji od klienta vyžádali) nebo převodem na Váš účet. Stornopoplatek samozřejmě nemusíte požadovat (např. v případě nemoci klienta).