Často kladené dotazy

Rozbalit

Kolik nás budou Vaše služby stát?


Prezentace Vašich objektů je zdarma. Platíte pouze provize ze skutečně zrealizovaných pobytů. Taktéž jsou placeny některé nadstandardní služby (viz ceník).

Rozbalit

Jakým způsobem budou probíhat platby mezi zúčastněnými stranami?


My si od klienta vyžádáme provizi formou prvotního rezervačního poplatku. Na místě Vám klient doplácí zbytek ceny pobytu. V případě rezervace na poslední chvíli, kdy klient hradí 100 % ceny pobytu na místě přímo Vám, vystavíme 1-2x měsíčně fakturu na provize za zprostředkované pobyty, kterou Vám zašleme e-mailem. Podrobné informace k platbám naleznete v obchodních podmínkách.

Rozbalit

Můžeme prezentovat svůj objekt zároveň i jinde?


Je pouze na Vás, kde všude budete své objekty prezentovat. Nevyžadujeme ani exkluzivní rezervaci pokojů (kontingent) pro náš systém. Spolupráce s námi Vás tak nijak nesvazuje. Přečtěte si více o podmínkách spolupráce.

Rozbalit

Za jakých podmínek můžeme v budoucnu spolupráci ukončit?


Spolupráci s námi není třeba nijak formálně ukončovat. V extranetu si sami nastavíte, aby se objekt přestal na našich portálech nabízet. Samozřejmě je nutné zrealizovat všechny objednané a potvrzené termíny klientů. V budoucnu pak můžete zápis kdykoliv znovu aktivovat.

Rozbalit

Co když budeme mít objekt obsazený a nebudeme schopni uspokojit Vámi zprostředkovanou poptávku?


V takovém případě se pro Vás nic neděje. Zákazníkovi nabídneme jiné možnosti ubytování v daném termínu nebo jiný termín pobytu.

Rozbalit

Co když budeme chtít zrušit rezervaci, která byla Vámi zprostředkována?


V případě, že již byla rezervace z Vaší strany potvrzena a my jsme ji potvrdili klientovi, nesmí docházet k rušení z Vaší strany. Ve zcela výjimečných odůvodněných případech se však pokusíme pro klienta najít náhradní řešení.

Rozbalit

Co když Vámi zprostředkovaný klient zruší na poslední chvíli rezervaci?


Pokud klient zruší závazně objednaný pobyt, tak máte právo na stornopoplatky, které máte nastaveny u vašeho objektu. Klient uhradí stornopoplatky ze zálohy (pokud jste si ji od klienta vyžádali) nebo převodem na Váš účet. Stornopoplatek samozřejmě nemusíte požadovat (např. v případě nemoci klienta).